середа, 11 травня 2016 р.

Інформація для роздумів.

У одному гарному стаканчику, на високій полиці, жили олівець і гумка. Вони товаришували та допомагали один одному.

Одного разу олівець почав розмову з вибачень, але умка не могла зрозуміти, за що він просить вибачення.

Олівець пояснив:
«Кожен раз, коли я роблю помилку, ти змушена її стирати, Але тим самим ти втрачаєш частину себе і поступово стаєш все менше і менше. І коли-небудь ти зовсім зникнеш. А мене це дуже турбує ».

Гумка іхнувшись, відповіла:
«Це дійсно так. Але це моє призначення. Я повинна допомагати тобі, коли бачу, що ти чиниш неправильно. Так, з часом я зникну назавжди, але при цьому я відчуваю почуття задоволення від того, що можу допомогти тобі і радію кожен раз, коли це відбувається. Тому не переживай і не хвилюйся. Так повинно бути! »
Мораль: Наші батьки - це гумка, а ми, діти - олівці. Вони завжди готові прийти на допомогу і зробити все можливе, щоб виправити наші помилки. Згодом батьки «стираються» - старіють і незабаром йдуть назавжди. Завжди проявляйте до них любов, турботу і доброту.

Немає коментарів:

Дописати коментар